tirsdag den 16. december 2014

Sidste eksamen OVERSTÅET :-)

Det er i dag tirsdag d. 16 December og jeg har overstået min sidste eksamen for dette semester. Jeg har svært ved at forestille mig at jeg har været i USA siden d. 21 August, hvor blev tiden pludselig af?

Når man går i skole og konstant har lektier, eksamener og afleveringer for, så flyver tiden afsted.. Desværre resulterede det til tider også i, at jeg har haft svært ved at "nyde" min tid her :-) Forstå mig ret, det har været et fantastisk semester og et fantastik ophold, men jeg ville så gerne have haft tid til også at slappe af og nyde det gode vejr, tilbringe tid med mine venner og opleve mere.

Men ja, man kan ikke få det hele og jeg er mere end tilfreds med hvordan mit ophold formede sig.

Havde i torsdags 2 større eksamener, begge skriftlige og uden bøger og noter. Jeg er uden tvivl blevet meget bedre til at "læse" til sådanne eksamener, og er blevet introduceret til nye metoder, men så meget udenadslære er stadigvæk svært for mig. Ihvertfald hvis det er to eksamener på samme dag, med to store emneområder.

Den ene eksamen var Medical Nutrition Therapy, denne gang om Kræft, HIV/AIDS & Lungesygdomme.
Den anden eksamen var Community Nutrition, om "Sund aldring", "Global fødevare- og ernæringssikkerhed", "Opnå kulturelle kompetencer", og "Principperne om ernærings undervisning".

I dag havde jeg min SIDSTE eksamen :-) Glæden er stor.. Det var i Kinesiology og alle emnerne vi har gennemfået dette semesteret var med. Det var heldigvis en nemmere eksamen, 50 multiple choice spørgsmål.

Sikke en lettelse endelig at være færdig. På søndag rejser jeg tilbage til Danmark igen, det er med blandede følelser men bestemt også med en masse glade.
Nu har jeg mere tid, så i de næste dage kommer der lidt flere oplæg hvor jeg vil reflektere over mit ophold, og de følelser der følger med..
LA <2

Endelig tid til Yoga igen :-)

Tid til afslapning..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar