onsdag den 17. december 2014

Glad - Hards work pays off

Fik igår min første afsluttende karakter, i faget "Health Behavior".

Og som overskriften smukt beskriver det, så gik det ganske godt. Jeg har i løbet af semesteret skrevet 3 opgaver, haft 2 eksamener og planlagt og gennemført en 4-ugers intervention, skrevet en opgave om interventionen og præsenteret den i en 45 minutters fremlæggelse.
Interventionen var et gruppearbejde, men fordi mine gruppemedlemmer desværre ikke altid var lige aktive og deres fokus ikke var på at skrive en perfekt opgave, havde jeg en del ekstra arbejde. Og er glad for at det arbejde bar frugt.

Min undervisers kommentar til vores opgave "Excellent writing! A very strong paper - be sure to keep a copy + use for portfolio if needed. Can I use this as a sample?"
En ganske god kommentar at få, især fordi jeg har stået for en stor del af opgaven, især renskrivning :-)

Og nå ja, i vores opgave fik vi 148 point ud af 150. Og min egen karakter blev til A = 96,6%! Eller et dansk 12-tal.
Udsigten fra The Getty Center

Ingen kommentarer:

Send en kommentar