torsdag den 4. december 2014

Præsentationer og Pebernødder

Finals er gået igang! Jeg startede med min første præsentation i tirsdags og havde i dag min anden præsentation :-) Næste uge venter 2 eksamener, aflevering af en større skriftlig opgave samt 1 case study. Der er nok at se til lige nu.

Præsenterede i dag mit frivillige projekt "Garden Experience - The Sapere Method". Sådan et fedt projekt og min præsentation lykkedes mig ganske glimrende.
Jeg brugte Prezi i stedet for Powerpoint, - prezi er en mere avanceret måde at lave præsentationer på, hvilket giver en flere muligheder for at designe selv. Det er min anden præsentation jeg har lavet i prezi og er vild med det!

Fordi vi skulle igennem en hel masse præsentationer holdt vi en "Potluck" - et sammenskudsgilde :-) Så alle havde noget med og så smovsede vi os ellers igennem de 3 timer det varede.
Jeg bagte pebernødder, - efter Lagkagehuset's opskrift, og de blev en stor success. Så stor en success, at både min lærer og medstuderende ville have opskriften, - så den postede jeg ovre på "kage-bloggen" :-) og på engelsk.. Pink Princess Bakings

Her er nogle af mine slides fra min præsentation :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar