onsdag den 29. oktober 2014

Uge 10 ud af 15

Igår modtog jeg en mail fra studiekontoret om at vi nu er i uge 10 ud af 15 på efterårssemesteret. Wow. 
Jeg kan på ingen måde forstå hvordan tiden er gået så hurtigt, desuden er det mig samtidigt svært at forstå hvordan vi i alverden skal nå alt der skal nås på 5 uger.
Der er diverse afleveringer, undervisning og eksamener og en masse stof der skal læres. Det skal nok blive interessant.

Jeg cykler i dag ud til CDI Early Learning Center hvor jeg har noget praktik i forbindelse med faget "Community Nutrition". På Fredag starter vi ud med Halloween tema, hvor der er skattejagt i haven, Troldmands slim og Heksedrik.. Uuuuh det bliver spøgeligt :-)

Jeg kører et projekt derude i de næste 7 uger (6 fredage - der er lige Thanksgiving som sniger sig ind) hvor det bliver i samarbejde med deres Garden Club. Projektet er inspireret af det danske PERISCOPE Smagsworkshop projekt og jeg glæder mig til at komme igang.

Projektet er baseret på Sapere metoden som handler om sanserne: Synssansen, Høresansen, Smagssansen, Følesansen, Luftesansen.

Børnene skal dufte, røre, lege, se, spørge og hjælpe i køkkenet. Det bliver super spændende at se hvordan det kommer til at gå, især fordi børnene er fra 0-6 år.
Men jeg håber at jeg med projektet kan gøre en forskel for børnene og deres forældre.

Når projektet rigtigt går igang laver jeg en lille update om det.

Lidt får jeg skam også oplevet, her et billede fra Death Valley.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar