tirsdag den 4. november 2014

I ain't no Superwoman


Jeg har så travlt, - der er så mange lektier der skal laves, eksamener der skal foreberedes til, afleveringer der skal skrives og fremlæggelser der skal kreeres.

At være under et stort pres i længere tid er ikke sundt for nogen, - bestemt heller ikke mig. Som nogen allerede ved, har jeg ADHD som gør at jeg i forvejen har så rigeligt at tumle med. Det at samle sine tanker om lektier og eksamener er i sig selv overvældende! - Og derhjemme har vi meget mere tid til at få styr på det..

Jeg har igennem hele semesteret her i LA været presset mhp skolearbejdet, men jeg har knoklet for det og gjort mit bedste. Det har også betydet mange timers lektier, så alle mine uger har været præget af mange timer foran computeren.

Nu begynder tingene at spidse til, vi er gået igang med de sidste uger og der er simpelthen for meget til at jeg føler at jeg kan nå alt til tiden. Det resulterer i en masse frustration, tude ture og stress. Jeg knokler på livet løs og bruger al min tid på skolearbejde men det er desværre ikke nok.
Men sådan er min situation i øjeblikket, - noget jeg også vil dele med andre.

For nej, det er ikke bare ferie og sjov og ballade når man læser et semester i udlandet. Det er benhårdt arbejde og jeg kan ikke altid holde til det. JA, jeg kæmper videre, men det er ikke sjovt.
Men ved også at jeg nok skal klare det, - selvom det ikke føles sådan lige nu.

Jeg fik det gode råd af en vejleder på skolen om at jeg skal igang med at træne 3 gange om ugen, - for at undgå at få angst anfald og få min stress mere under kontrol! Så i aften står den på træning efter eksamen :-) Som en lille ekstra bonus, så er jeg begyndt at cykle mere, så cykler 1-2 gange om ugen ud til mit praktik sted. 9 km hver gang er også en god start!

Og nu videre med min kliniske rapport om Bryst kræft og soya, senere i dag eksamen. =Skema fuldt

Hav det dejligt! Kæmpe Krammer





Ingen kommentarer:

Send en kommentar