tirsdag den 12. august 2014

Første indlæg - 1 uge til afgang.

Næste uge onsdag d. 20 August flyver jeg til LA.

Jeg skal læse Ernæring & Sundhed på et amerikansk universitet, - på California State University, Northridge.

Valget faldt på at lave en blog, - i stedet for en Facebook side, fordi bloggen skal bruges til at dele mine daglige oplevelser. Især med mine forældre, som Ikke har FB :-)

Jeg skal læse 1 semester, og vil være i USA i 4 måneder. Ankommer i Danmark igen d. 22 December, - lige tids nok til at holde jul :-)


Der vil komme indlæg om studielivet, om området ernæring og sundhed i Amerika, men især indlæg om mad og drikke.

Kan man leve sundt i USA? Er grøntsager og frugt så dyrt som jeg har hørt? Er det muligt at købe økologiske produkter, uden at det koster kassen?

En masse spørgsmål som jeg glæder mig til at finde svarene på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar