søndag den 16. november 2014

Garden Club - Food Exploration

Jeg er helt fantastisk glad for at jeg skulle have 20 timers frivilligt arbejde i faget Community Nutrition. Tænk engang at jeg har fået muligheden for at være en del af sådan en fantastisk organisation som CDI Early Learning Center er.
Det er et helt specielt sted og jeg er så heldig at jeg fik lov til at lave mit eget projekt med min egen idé. Det at føle at man gør en forskel er nu noget helt specielt.

Jeg har skrevet om det før, og mit projekt er inspireret af det danske Periscope projekt "Smagsworkshop i Børnehavner".

Projektet har været igang i 3 uger nu og det er altid spændende, sjovt og lærerigt at arbejde med børnene.

Vi har haft 2 dage med smagsworkshop hvor vi har smagt på de fire grundsmage: Sødt, Surt, Bittert og Salt. Desuden har vi smagt på pandekager med hhv. sukker, stevia og salt. Det at tale med børnene om smagene og at se deres reaktioner er så interessant og sjovt.

Jeg har lavet nogle forskellige plakater som vi har hængende i centeret og som er på facebooksiden, desuden er det blevet skrevet en oplæg om vores aktiviteter fredag, - læs og se mere her CDIEarlyLearningCenter.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar